Listen Live:

Visitor Number:

Πέμπτη 11 Μαρτίου 2010

Λευτεριά στο GAMATO!!!! (και άλλα συναφή...)

Να που μου μ' αυτό το θέμα μου δόθηκε κι εμένα η ευκαιρία να συστηθώ και να πάρω λίγη απ' τη δόξα του κυρίου Γουρούνη (ο οποιός έχει μονοπολησει το blog μας...). Εγώ δεν θ'αρχίσω με τις κλασσικές γλυκανάλατες σαχλαμάρες για τη ζωή μου, και τις μουσικές μου εμπειρίες (εξάλλου, who cares??). Απλά είμαι κι εγώ ένας απ' τους "4" που ξεκινήσαμε αυτό το μεγαλεπίβολο project κι ελπίζω να έχουμε την στήριξη και την συμπαράσταση όλων σας!

Τεσπα... ας μπω κατευθείαν στο ψητό:
"Κλείσανε το gamato!!! Ας βγούμε όλοι στους δρόμους!!!"
Ακούγεται ωραίο κ επαναστατικό, σωστά?
Τώρα ας προσθέσουμε κι έναν πιο "κοινωνικό" τόνο:
"Οι πολιτικοί που έκλεψαν είναι ελεύθεροι, αλλά κλείσανε το gamato!!! Ας βγούμε όλοι στους δρόμους!!!"
Πιο καλό και πιο πειστικό δεν είναι τώρα?
ΠΕΛΕΝΤΟΥΡΙΑ (ο τόνος στο Υ) όπως θα' λεγε κι ο παππούς μου!!!
Πως θα βγείς ρε μαλάκα έλληνα (συγγνώμη κιόλας - βάλτε ΜΠΙΠ στο έλληνα) στους δρόμους για το gamato, όταν σε κλέβουν οι ίδιοι τύποι εδώ και 20 χρόνια και πας και τους ξαναψηφίζεις??? Κάποιοι έπαιζαν στοίχημα με τα λεφτά απ' τα κρατικά ταμεία και κανένας δεν ξεσηκώθηκε, και θα ξεσηκωθούμε τώρα??? Μακάρι να βγω ψεύτης, αλλά δεν το νομίζω...
Ξέρετε τι μου θυμίζει ο ελληνικός λαός? Το έχω ξαναπεί βέβαια, αλλά ας γίνω κουραστικός.
Χέστηκα. Εξάλλου δικό μας είναι το blog.
Μου θυμίζει το ανέκδοτο μ' εκείνον τον κυνηγό που πηγαίνει ξανά και ξανά στο δάσος για να σκοτώσει αρκούδες, και τελικά καταλήγει να τον συνουσιάζουν αυτά τα συμπαθή θηλαστικά...
Οπότε έρχεται κάποια στιγμή μια αρκούδα και του λέει: "Κυνηγέ, πρέπει να το παραδεχτείς.. Δεν έρχεσαι μόνο για κυνήγι στο δάσος..."
Νομίζω καταλάβατε την παρομοίωση με τον μαζοχιστή έλληνα, έστω και μέσω ενός ηλίθιου αστείου.

Ας επανέλθω όμως, γιατί δεν έχω σκοπό να δώσω πολιτικές προεκτάσεις στο "σκέφτομαι και γράφω" μου.
Το σημαντικό είναι να καταλάβουμε ότι οι πολιτικοί και γενικά όσοι έχουν εξουσία σ' αυτήν τη χώρα κάνουν ότι θέλουν γιατί τους το επιτρέπουμε εμείς, ο αδιάφορος λαός. Φυσικά όταν οι πολιτικοί είναι διατεθειμένοι να εκπληρώνουν τα ρουσφέτια μας, πιστεύετε έχουν ηθικό κόλλημα να βολέψουν και τον δικό τους ποπό? Δεν θα τους χαρακτήριζα και πρωτοσύγγελους της μητρόπολης από άποψη ηθικών αρχών κι αναστολών....
Επομένως, τα άδεια ταμεία, οι περικοπές μισθών, το κλείσιμο του gamato κλπ, είναι μόνο λίγα απο όσα μας αξίζουν. Και ακόμα περισσότερα θα έρθουν. Το μόνο ενθαρρυντικό είναι ότι δεν υπάρχουν πλέον χρήματα για να κλαπούν...

Κλείνοντας, θα ήθελα να στείλω το δικό μου μήνυμα γνήσιας αγανάκτησης και οργής:
"Ανεχτήκαμε πολλά: Μίζες στη Siemens επί 20 χρόνια, τζόγος με τα χρήματα των ταμείων, τζόγος στο χρηματιστήριο (επί Σημίτη, αν θυμάστε...), πολιτικοί να χτίζουν βίλες και αναψυκτήρια με λεφτά φορολογούμενων, περικοπή μισθών για να βγουν τα σπασμένα, επιπλεόν φορολογία. ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΛΕΙΣΕΤΕ ΤΟ GAMATO!!!!!!!!! ΑΥΤΟ ΠΙΑ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ!"



Με αγάπη: Ο Θείος


PS: Αυτή τη φορά προτίμησα να μαλώσουμε περί πολιτικής. Την επόμενη η συζήτηση θα παέι και στα πνευματικά δικαιώματα... Εκεί έχει πολύ ψωμί!

2 σχόλια:

  1. Είσαι θεούλης..!
    (Το καλύτερο κοπλιμέντο που είχα κάνει μέχρι τώρα ήταν το "ικανοποιητικό". Αρχίζω να φοβάμαι για την καρέκλα μου......)

    Κος Γουρούνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. kyrie gourounh, prepei n valete ta dynata sas!
    to koino dipsaei gia logotexnia k emeis 8a prepei n fanoume antaxioi twn prosdokiwn tous!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή