Listen Live:

Visitor Number:

Τετάρτη 17 Μαρτίου 2010

Ούτε του Παπά

Ούτε του παπά δεν το λένε στο ΠΑΣΟΚ, που εν μέσω του κινηματογραφικού ντεμπούτο της Τζούλιας, η βενζίνη έφτασε τα 1,5 ευρώ. Πας να φουλάρεις, βλέπεις τις τιμές και λες «καλά εγώ που ήμουν, τσόντες έβλεπα;». Μάλιστα κύριε, κι αυτό που προκαλεί ερωτήματα είναι το γιατί. Πρώτον, η κυρία Αλεξανδράτου μπορεί να μην είχε ντεμπουτάρει επίσημα, αλλά ο ντουνιάς είχε βουίξει από «ερασιτεχνικά βίντεο, από αυτά που έχουν τραβήξει όλα τα ζευγάρια» - κάποιος μας περνά για ηλίθιους- , κι από λίγο-πριν-την-τσόντα φωτογραφήσεις, οπότε δεν είναι ότι δεν της το είχαμε της δεσποινίδος. Δεύτερον, σύμφωνα με διάφορους ειδικούς με πολλές διατριβές στο αντικείμενο (εμένα και τους φίλους μου εννοώ…), η ταινία είναι κάκιστη, πράγμα που οφείλεται κυρίως στο αλλού-πατώ-κι-αλλού-βρίσκομαι feeling της καλλιτέχνιδος. Μετάνοιες κάνουν λοιπόν ο Γιωργάκης και το επιτελείο του γιατί χάρη σε μια πλατινέ ξανθιά περνάει στο ντούκου κι η επιτήρηση κι οι ανατιμήσεις και της Παναγιάς τα μάτια.
Στην εθνική σταρ αναφέρθηκε βεβαίως βεβαίως κι ο Καρατζαφύρερ. Με τον οποίο έχω χάσει κάθε συλλογιστική επαφή, ειδικά στο θέμα των μεταναστών, για το οποίο αγορεύει μανιασμένος καθημερνώς στη βουλή θυμίζοντας την Πέγκυ Καρά στο αξεπέραστο «Κωνσταντίνου Και Ελένης» και τις…σκύλες της λύσσας! Ε, λοιπόν να μου το θυμηθείτε, σε μερικά χρόνια θα εμφανιστεί η χαμένη ερωμένη του από το Τουρκμενιστάν, και θα αποκαλύψει έναν παράφορο έρωτα που άφησε πληγωμένο τον πρόεδρο, κι έτσι θα δικαιολογηθεί όλη αυτή η εκστρατεία του 4ου Ράιχ…
Πάνω στο θέμα των μεταναστών επίσης, έμαθα ότι το κύριο επιχείρημα των αντιρρησιών είναι ότι τα παιδάκια που θα διεκδικήσουν την υπηκοότητα δεν έχουν επαρκή γνώση της ελληνικής ιστορίας. Φαίνεται ότι είμαι απ’τους λίγους που παρακολουθούν τις εκάστοτε εκπομπές στις οποίες βγαίνει ένας χαζοχαρούμενος με ένα μικρόφωνο και ρωτάει τους περαστικούς διάφορα για τις εθνικές επετείους, για να λάβει απαντήσεις κυμαινόμενου μήκους κύματος απ’την απόλυτη βλακεία μέχρι την αδικαιολόγητη άγνοια. Και που ‘στε, έλληνες γηγενείς τις δίνουν, ούτε Πακιστανοί ούτε Καμερουνέζοι. Για να μη μιλήσουμε για τις επιδόσεις των αλλοδαπών μαθητών και σπουδαστών, γιατί θα εκτεθούμε…
Τέλος, είδα κι εγώ το προσβλητικό βίντεο από τη σατυρική γερμανική εκπομπή. Δεν ξέρω πως θα το αντιμετώπιζα αν ήμουν δυτικοευρωπαίος και το χιούμορ μου περιοριζόταν σε τραγούδια όπως το «Μπετίνα μάζεψε τα βυζιά σου» - νουμερο 1 στα γερμανικά τσαρτς για μήνες-, όμως κρίνοντας απ’τις ενδυματολογικές επιλογές της συμπαθούς γερμανίδας που πρωταγωνιστούσε (παρόμοιο φορεματάκι φοράει μία χήρα στο χωριό μου στα κυριακάτικα μνημόσυνα), μάλλον θα ξεκαρδιζόμουν στα γέλια. Παρόλα αυτά, να ευχαριστήσουμε εδώ τους φίλους γερμανούς, γιατί παρότι οι πρόγονοι μας εφηύραν τον ομοφυλοφιλικό έρωτα, αυτοί κι οι υπόλοιποι βόρειοι που μας κατατρέχουν τώρα, τον τελειοποίησαν.

Κος Γουρούνης

2 σχόλια:

  1. re ksa, esu den grafeis, suggrafeis :P
    mesw kapoiwn diasundesewn se nsa, cia, eup kai upourgeio gewrgias (:P) katafera na exw sta xeria m thn fwto tou ksogamou tou karatzaferh kai sas thn parathetw "http://pubphilosopher.blogs.com/pub_philosopher/images/2007/09/11/blacknazi_2.jpg"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxxaxaxaxaxaxaxaxxaxaxaxaxaxaxaxaxaxxaxaxaxaxaxxaxxa!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή